- Born to be somebody!♥

CHA CHA BLOGGEEEEN!
näe, men seriöst då hej! ;)
första dagen på påsklovet känns underbart! fast det känns ju mindre underbart,
att jag glömde en sak i bänken, som jag skulle behöva .. men aja idag så ska jag
inte göra någonting tror jag eller kanske är med någon men moa vill ju inte svara på
mitt sms! ;o men iaf så hade vi ju prov igår, på världskartan, och jag blev lite arg efter,
för jag kom på två länder som jag hade kunnat hela tiden som jag glömmde -.- men aja,
inget att göra åt dee.. men blev nog godkänd hoppas jag! men aja, nu ska jag nog äta
lite frukost och sen blir det nog att fixa sig sen dra ut och ta lite bilder! så kommer lite bilder
sen ! men nu ska jag äta frukost så vi får höras senare på dagen!
puss!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0