- lev livet så länge det varar! ♥

Tagga morgondagen då! (y)
ska till leos lekland med Isa & Amanda det kommer bli fett ruuligt :D
hoppas att man får träffa leo med då (y) och alla som tycker vi är barnsliga
FUCK YOU! för det är roligt och vara lite barnslig i bland (y)
jag tror att jag ska ut och ta lite bilder snart, jag älskar verkligen vädret!
idag var det 20 grader! ;o helt otroligt, men nu ska jag ut, det blev ett,
kort inlägg men nu vet ni lite om morgondagen, och ni undrar säkert varför,
jag inte skriver detta imon, men det är för att jag inte kommer hinna det :)
tror jag , men iaf så ska jag ut nu och ta massa bilder puss! ♥

Kommentarer
Postat av: petterpettersson

angående texten i din header, "mitt liv, mina beslut" tyvärr är du inte myndig så alla beslut är inte dina.. sorry cheyen

2011-04-11 @ 19:21:53

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0