- nananananananananananana BATMAAN!

hejj alla söta saker där ute! ;)
nu sitter jag här och lyssnar på musik, och ska snart till skolan.
jag tänkte börja med video-bloggar om jag kanske inte orkar skriva .
men iaf så bloggade jag ju inte om min dag igår, och den var helt azuum!
jag var med sanna efter skolan så vi gick hem till henne, och så var vi där,
och vi speladae supermario och bakade (y) och sen gick vi upp till min pappas
jobb och så åkte vi med han hem till miig ;) och hemma hos mig så tog vi bilder
pratade lite i telefon med några sminkade oss som emo och massa mer roligt ;)
men det var nog ändå roligast i skogen där vi tog bilderna då, sanna skulle ta en bild,
på mig när jag satt på ett typp gammalt ruttet staket, och hon satt på det först då,
och det höll för henne, men hon tog i mot med foten och ja det gjorde ju inte jag när jag skulle sätta mig.
den pinnen jag satt på gick i två delar x) för sanna hade ju ena foten i marken och jag hade inte jag x)
så jag råka förstöra någons staket men säg inte det! (A) och sen sminkade vi oss, som allt möjligt ;D
kuul eller inte allt jag fassnade med handen i en glasbruk :( x) men sanna fick ut mig ur den x)
lägger upp lite bilder i eftermiddag för min data har damp ;o så vi får höras senare !
pusss!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0