-Never say Never!

Tjabba Tjena Hallå! :D
idag har jag varit med *Bästa* Mathilda och gustav :)
och vi gjorde inte så mycket drack sluch och lite sådant ;) hehe
men iaf så efter gustav hade åkt hem så tog vi massa bilder :)
på hennes trägård och vid blåsipebäcken (stav)  jao och jag har inte
orkat ladda över bilderna till datan så ni får dom imon men hoppas det är okejj? :D
ja, trodde väll de, ;) men ville bara göra ett litet inlägg så ni vet vad som hände
idag :) så nu vet ni de, jao och nu sitter jag här och har grymt tråkigt, dunkar lite
justin bieber musik (A) <3 typ det bästa som finns ;) men iaf så ska jag kolla
min facebook och lite så där, så vi får höras tomorrroooow! :D <3
puuussss! :*

Kommentarer
Postat av: Kenta (JK)

Käääääässsst Heej :D

2011-04-24 @ 23:06:50

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0