Chelsea! ♥

hejj alla söta saker där ute!
dagen har varit seg.. iaf i skolan, jävligt seg..
våran lärare läste om något kommer inte ihåg va det va..
för jag sommnade typ jag och isa låg ner på bänken x)
och sen va det NO .. mycket roligare det ju -.- vi pratade om typ,
kemiska reaktioner... jag höll på och dö! så jävla segt!
men iaf efter skolan var jag med mathilda och efter skolan,
stannade vi lite där för att prata med Amanda och sen ringde vi,
mathias (stav) han var jävligt blyg (a) men iaf så gick jag och mathilda
hem till henne då, och på vägen hem snackade vi lite med pontus i tele,
och det var typ kul, och sen gick vi till konsum för vi ville ha picnik så vi köpte
lite saker till de ;) och sen gick vi till lekparken kuul och hade picknik då ;D
och sen gick vi hem till henne och satt lite vid datan, och sen gick vi till blåsippebäcken (stav)
och tog lite bilder och gick runt lite, sen ville Amanda prata med mig om lite saker, så efter jag hade
varit med mathilda så gick jag till Amanda och vi va typ i en timma kanske, och vi pratade lite med alexandra med :)
och hon är ju alltid social så vi gick såklart till Alex + att det var närmast, ;) och vi typ snackade lite och inte mycke mer,
och sen åkte jag hem och nu sitter jag här och kollar på chelsea och manchester united (stav) jaao ;D
kuul fast mindre kul är att manchester..gjorde mål förut :( men kom igen nu chelsea och torres(A) ♥
men orkar inte skriva mer puuus!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0