dag 17 - ett ögonblick

ett ögonblick var när jag träffade dig , Moa Svensson♥
Du är helt underbar , om vi Aldrig hade träffats så hade vi aldrig varit vänner.
och ett liv utan dig kan man inte tänka sig, vi har så sjukt kul när vi är med varandra.
vi har f1 mycket minnen,jag minns alla! vi har Aldrig bråkat och vi har känt varandra i 12 år.
det är helt sjukt! men du är helt underbar , tänk om jag inte hade träffat dig .. hur skulle jag
överleva? ;) Alltid när vi är så skrattar vi, jag älskar dig sjukt mycket, du betyder allt för mig!
jagälskardig. och alla mina Andra vänner, tro inte att ni inte betyder , för det gör ni!
jag älskar alla mina vänner sjukt mycket, tänk om jag Aldrig träffat er, vad hade jag gjort då?
så ni ska veta att ni är sjukt älskade ! ♥

tycker att vi är ganska söta på den bilden? (A) <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0