JÄVLAAA BUSSJÄVEL .. :O

fuck .. :o
blev inget leos lekland idag , Amanda var sjuk, bajjs ;OOO<333
men jag och moa sa att vi skulle åka ändån men den jävla bussen som moa skulle ta till blomstermåla,
va det fel busstider som vi hade kollat det stog att det inte var något byte på bussen men ändå så var det de -.-
så moa missade ju den bussen -.- så det blev inget leos lekland, men jag moa isa & amanda ska åka på freedag! :D
eller lördag, men aja men moa tog en buss till blomstermåla iaf, så vi bara var hemma hos mig idag, och hade kuul ;)
fast hon åkte nyss ;/ och vi gick runt lite i b-måla i kanske 45 minuter, och vi drack årets första SLUCH ;)<333333
GOOOTT VAR DEEET, aja , men det var lite om dagen och ikväll ska jag kolla på fotboll chelsea spelar ;)
TORREEES ♥♥♥ men palla skrivaa mer nejj .. :p men nu ska jag fixa designen och headern :)
pussssss:*

Kommentarer
Postat av: Liger

That sounds good ;) Best wishes :)..... Best wishes for the rest of the activities too :)

2011-04-12 @ 19:19:48
URL: http://www.ligerworld.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0