Kalmar! :D

Hejj alla som läser detta! :D
idag har man varit i kalmar med Alexandra Alice ( alex lillasyster ) min mamma och alex mamma :D
och vi shoppade och åt på kinaresturang (y) kommer lägga upp bilder på det jag köppte med :D
och när vi var påväg till typ mediamarket tror jag det var, så sitter jag och alexandra och alice
i baksätet typ helt tysta och väntar på att det ska bli grönt och då kommer en bil som kör brevid oss,
och helt plötsligt säger Alice till gubben som sitter i bilen brevid oss ...
- VILKA HÅRIGA ARMAR ;O hahaha jag och alexandra börjar gapskratta, hahaha det var så sjukt roligt!
hahaha och sen när vi fikade på något ställe, så sitter jag alex och alice i en soffa och min mamma och
alex och alices mamma mitt imot oss , och helt plöstligt hör man Alexandra rapa as högt! hahaha!
och vi sitter och jag och alice sitter och gapskrattar åt henne, och alla på cafét kollar på oss! ;)
hahaha och sen säger Alice kan du visa hur man låssasrapar, och när Alice ska försöka låter hon
som en fågel som inte får luft xD haha, fan vilken bra humor man har! (y) hahaha, och sen åkte man
mot mediamarket! och där springer jag och alex runt lite först och sen går vi in i något rum med
en soffa och en tv och lite och sätter oss där , men när alex ska sätta sig så är det en soffa som
gungar typ och när alex ska sätta sig i den så gungar den bakot jätte mycket, och hon bara
- är detta en jävla skämtsoffa eller vad? ;o haha, och då man kan ju säga att mitt flumm börja komma! ;)
haha fyfan vad kul man kan ha med dig Alex! ;)<3 denna dagen ägde! (y) sen fick man ju massa kläder med,
älskar när mammor betalar! hehe ;) fast köpte bara en sak själv, en planch på JUUSTIIIN ♥
lägger upp lite bilder sen dagen och på kläderna nu! :D

syskonen Mathlin! ♥


dom var fett snygga tycker jag ! (y)


muuums♥♥♥♥

mitt fika (y) och alice tog en likadan ;D

alex fika :D
denna dagen var sjukt rolig det var lite bilder sen dagen!
nu kommer bilder på det jag köppte :)

Randig tröja - newyorker
blått linne - gina tricot
rosa shorts - cubus

PLANCHEEN :D
ME LOVE JUSTIN ♥
ja men där fick ni bilderna då :)
denna dagen var bäst! :)
pusss! :*

Kommentarer
Postat av: MAAATHILDA :D

VART HAR DU KÖPT PANCHEN :O <333

MÅÅSTE HA !

2011-04-28 @ 11:10:02
Postat av: Signe :)

Svar: Mathilda , kommer inte ihåg vad det heter?

men om vi åker till kalmar kan vi gå in där (y) ^^<33

2011-04-28 @ 14:43:21
URL: http://signeekarlsson.blogg,se
Postat av: linnéa :)

HAHAHAHA ALICE! :D gud vad söt ;)<3

2011-04-28 @ 22:47:07
URL: http://linneaheriksson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0