Ni är dåliga på att kolla bloggen..

Ni har blivit fett dåliga på att kolla bloggen...
och komentera den med... och det är tråkigt när ingen läser eller komenterar...
så skulle bli glad om ni skulle kunna slänga in en komentar ibland?
men iaf idag så är det lördag, och det är söndag imon.. gillas inte , det betyder att det
är skola på måndag känns förjävligt rent ut sagt! men en vecka går ganska fort ändå,
och i helgen tror jag vi ska åka på klassresan till boda borg? xD men jag tror de iaf,
eller så är det nästa helg, men aja, och ikväll blir det att kolla på fotboll (y)
chelsea fulham tror jag det var , eller något sånt, men vem bryr sig ? xD
jag vill ändå bara se torres så, spela roll lixom men aja nu ska jag göra någonting,
har skit tråååkigt, och är ensam hemma och allt, någon som kan komma hit? :o<3

Kommentarer
Postat av: linnéa :)

INTE JAG (A) men jag har varit borta, förlåt signe :( <33

2011-05-01 @ 19:17:28
URL: http://linneaheriksson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0