ny design snart?

hejj alla där ute! ;D
idag var skolan helt okejj,hade ingen matte (y)
yey, men hade annat tråkigt , men iaf så var det bäst i datasalen.
vi håller typ på med att göra en tidning i klassen då och jag och Amanda,
ska ha med ett recept! (y) som vi skrev idag det är bääst! (y)
kommer inte ihåg vad det var i men iaf, så var det mycket av olicka saker ;)
hehehehehe, x) jao och jag är fett trött på min design så funderar på en ny.
snart eller vad säger ni? men iaf idag efter skolan var jag med Alexandra! :)
och vi gjorde inte så mycket, typ satt vid datan och chillade litee (y)
snart blir det nig att göra matte läxan, segt, hatar Matte !
men orkar inte skriva mer pusss!

kan bjuda på en liten bild ;)
naw alltså sanna och jag hade lite smink damp i tisdags ! ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0