Påsklov!

WIIIIEEE!
nu är påsklovet här! fan vad man har längtat! men nu är det här!
och idag var man med sanna, efter skolan gick vi hem til henne..
och där åt vi macka med nutela på det är sanna som lärt mig de! ;)
och sen hem till mej ;D och hemma hos mig webbade vi lite med yosuf!
och sen efter det hade vi ett trevligt samtal på skype med Anton Almqvist
tror jag han heter :) hehehe, men sen kollade vi på 'i taket lyser stjärnorna'
bra film tycker jag allt! sen blev det god mat och nu sitter jag här och har tråkigt.
ska väll snart typ gosa lite med min katt som just nu kelar med min data ;)hehe
men ja det var väll typ det jag hade och säga så vi får höras senare!
puss!

gulliga eller? (A) <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0