Seg dag ..

Tjaow, jag känner på mig att denna dagen kommer bli seeg..
jag hatar söndagar! för då vet man att man måste upp tidigt nästa dag.
gillas inte och idag ska jag färga håret tummen upp på de (Y) och sen på kalas.
tumme ner på det (N) jag hatar verkligen att gå på kalas.. det är typ det värsta jag vet.
och jag menar det verkligen.. men iaf nu är klockan halv 10 typ så blir att färga håret
snart sen blir det nog att fixa sig och sen ner mot nabben min lilla kusin Alvin fyller år.
eller vetinte om han har fylt? men iaf så skulle jag ha velat att moa hade stannat hela helgen.
men hon kunde inte så bajs på det :'( ah och för er som ville veta så ska jag färga håret rött, (Y)
har lagt upp en bild men ni kanske inte hade sett den, för det känns som om ingen läser min blogg :o
så vem vet kanske slutar blogga, men får se.. men nu ska jag städa upp på mitt rum lite ..
ser ut som en svinstia det gör det alltid när moa har varit här ;) (A) inget elakt menat moa ;)
men nu orkar jag inte skriva mer brukar typ aldrig skriva så här långt när jag inte har något
att berätta om ? men iaf ni får ha det för jävla bra!
pusss.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0