Toppen Kväll!

Hejj kom nyss hem typ klockan är halv tolv nu.. :D
och jao har varit hos mathilda sen klockan någonting men har varit där ett bra tag iaf :D
och sen kom Alexandra någon timma med (y) och vi satt ute på mathildas altan med Albin hennes bror då,
och hans kompis och snackade om allt möjligt typ, och sen skickade isa bilder sen london ;o hon har varit
på madame tussades (stav) och hon skickade bilder på justins vaxdocka ;o jag och mathilda blev lite
smått avundsjuka där! men det goa är att jag kanske ska dit i höst (y) och om inte min bror ska med,
så ska mathilda följa med :D :D <333333 men sen blev det väldigt kalt ute, så vi gick ner till Albins rum och
kollade på någon film och sen kom mathildas mamma hem , och lite sen gick vi upp till mathildas rum och satt vid datan
och sen skulle jag hem men kvällen var super! :D<3
jag hade med min systemkamera , men vi tog inga bilder? :p haha men aja,
nu ska jag kolla lite på datan sen ska jag dejta sängen och tv;en :D
men vi får höras imon! :)
pussss :*

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0