naglarna

förlåt, men det är inte mina naglar på bilden, för jag fick inte in
bilderna på datorn, men mina ser exakt ut sådär!
newspaper nails heter de, och de är fett coolt eller hur? :D
vill ni veta hur man gör? :D
jo man gör då såhär!
1. jag börjar med att måla naglarna med genomskinligt nagellack (behöver inte vara helt tort)
2. Sen målar jag dom helvita / gråa.(låt det torka helt!)
3. Ha något alkohol liknande , typ tvättningsprit o doppa naglarna i det i ca 5-6 sekunder. 
4. ha en bit tidningspapper och trycker det mot naglen jag precis doppat. 
5. Målar över med genomskinligt nagellack så de ska hålla !
ja, nu fick ni se det iaf puss på er :)

Kommentarer
Postat av: sasha :D

fan vad häftigt! :o <3

2011-08-18 @ 22:34:40
URL: http://dontstopbelivien.blogg.se/
Postat av: l i n n é a ( d e n b ä s t a )

coolt ;D<3

2011-08-19 @ 18:09:19
URL: http://liinneastylee.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0