RIX FM IGÅR! :D

jag orkade inte blogga igår, för jag kom hem ganska sent från rix fm. men det var helt azuum! :D Ulrik och ,Eric Saade, jag dör..så jävla snygga! lite arg på mej själv att jag inte stälde mej i kön till ulriks aouograf grejs :) menmen, orkar inte skriva allt, men den kvällen var lätt en av dom bästa på hela sommaren, så får väl ta och tacka, Amanda, Alexandra,Mathilda,Sanna&Joanna. och sen var typ casper med oss, som förra året, och sen träffade vi typ någon linus som sanna känner och hans kompis! :) men ja, och idag blir det nog kalmar igen, för då är det veronica maggio! och flera tror jag, kommer nog äga de me :D men ni får ha det bra så bombar jag med bilder imorgon, från rix fm! pussss

Kommentarer
Postat av: jag heter bert!

lägg upp bilderna

2011-08-12 @ 23:14:32

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0