Ägg i håret? nä inte så mysigt..

Hej, nu har moa precis åkt, men vi har haft en riktigt trevlig dag :)
efter skolan drog vi till kiosken och köpte godis! och när vi kom hem till mej så
tittade vi lite på Jackass och massa annat, sen innan moa skulle hem så knäckte vi ett ägg i mitt hår för..
jag la upp på facebook om 65 gillar denna statusen så knäcker jag ett ägg i mitt hår..
och nu är det gjort, så lägger upp videon på facebook imorgon och lägger nog upp den här med :)
och imorgon blir det julfest i folkan! det känns som att det inte kommer bli så jätte kul..
men vi får se, kanske blir superkul? vem vet, det är sånt man märker, men nu ska jag spela sims
sen blir det nog tv resten av kvällen, puss!
söt chey på ölands djurpark i sommras!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0