Awesome kväll!

Hej, nu är jag hemma från en kväll i folkets hus med Sanna,Linnéa,Amanda,Mathilda & Sasha.
fast var med några mer, men dom var jag mest med, eller vi var mest med dom :)
men iallafall när jag sanna & mathilda kom dit vare inge folk alls typ, men sen kom det mer folk.
i början var det massa juldanser typ, för det var ju då en Julfest ;) och sen så uppträdde lärarna med någon teater eller hur man ska säga, roligt var det iallafall, sen var det massa andra som uppträde sen blev det DIIIISCOOOOO!
UYEAH! det ägde, vi hoppade och dansade och hade kul helt enkelt, fast har ganska ont i mitt ben, men ja..
det går väl över i hope? men iallfall så är det JUUUULOOOOOV nu! så jäkla gutt!
och hur som helst så avslutas kvällen med Billys Panpizza och Jackass..
puss&kram!

Kommentarer
Postat av: Mathilda :3

sv; Yep, han skulle fixa det med lim (yy<3

2011-12-22 @ 18:17:40
URL: http://mathiiildaaa

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0