Förlåt för dålig uppdatering!

Hej, dålig uppdatering iknow!
men nu är jag nästan helt tillbaka? tror jag iallfall.
idag har jag mest städat mitt rum, och försökt att förkorta ''äggivideon''
alltså, den videon när moa knäcker ett ägg i mitt hår, men har inte fått igång
programmet där jag måste göra det, men ja..kommer lägga upp videon här sen när jag förkortat den!
men anyway! lite trött på denna designen, funderar på en ny! vad tycker ni?
imorgon blir det kalmar, ska fixa den sista julklappen som är till Amanda.
sen funderar jag på att fixa lite nytt till min gaderob!
men ha det himla fint nu, så hörs vi imorgon!
och juste ja!
tänkte bara säga att efter jul, kommer bloggen bli mer intresant, eller hur man säger..
ni får se efter jul.

Kommentarer
Postat av: linnéastyle

SIGNE VART ÄR VIDEON?????

2011-12-22 @ 23:33:46
URL: http://liinneastylee.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0