Godmorgon!

Godmorgon alla readers!
idag ska jag vara med mathilda till 3 ungefär, och vi kommer säkert hitta på massa kul!
och sen när man kommer hem blir det nog att ladda ner första Jackass filmen, eftersom att jag inte sätt den.
men iallfall, kom det ju massa snö igår, och nu är typ allt borta igen.. vad är det här för vinter?
känns inte som om att det är julafton om 6 dagar! sen måste jag fråga er läsare en sak..
Har ni följt julkalendern detta året?
för det har inte jag gjort.. tycker inte dom förra årets som har varit har varit något bra..
så har typ skitit i att titta i år, har sett något avsnitt bara.
men dom bästa julkalendrarna som har varit är ju helt klart :
1996: Mysteriet på Greveholm (jag var ju inte född då, men har filmerna)
1998: När karusellerna sover
1999: Julens hjältar
2001: Kaspar i Nudådalen
2002: Dieselråttor och sjömansmöss
2006: Lassemajas detektivbyrå
2010: Hotell Gylleneknorren

Detta är dom jag har tyckt varit bäst under åren, :)
vilka tycker ni är bäst kommentera!



Kommentarer
Postat av: linnéa

Diselråttor och sjömans möss hatade jag nr jag va liten, fyfan alltså.... Den va superläskig! :o<3

2011-12-18 @ 11:32:51
URL: http://liinneastylee.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0