JACKASS IN MY HEART!

Hej, tänkte slänga in ett sista inlägg innan jag går och lägger mej,
nyss kollade jag på Jackass 3D fast inte i 3D då, men ah 3;an av filmerna.
jag är helt kär i jackass filmerna, synd bara att man inte får pröva grejerna dom gör..
hahah, inte för att jag hade tänkt och äta hästbajs eller dricka hästsperma..
men det är så sjukt kul det dom gör, rekomenderar verkligen dom filmerna..
om ni inte är lätt äcklade förstårs, då ska ni verkligen inte titta på dom...haha!
men nu ska jag titta på andra filmen, tar det i lite fel ordning, haha, men shit the same!
ha det fint, kramar och så hörs vi imorgon, pussss!
Denna tittade jag nyss på, och detta är då 3.an
och nu blir det 2.an, sen måste jag ladda ner första filmen också!
men ha det fint kramar!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0