Kalmar med sötnosarna imorgon!

Hej, kom hem från mathilda för att bra tag sen, och vi har haft himla kul!
men iallfall, så blir det kalmar imorgon med Sanna&Joanna, och vi ska nog mest köpa julklappar :)
fast jag är nästan klar med alla, så tror faktist jag ska köpa någonting till mig själv imorgon också,
tycker jag förkänar det, hihihihih, nä men, nu sitter jag här på mitt rum och dricker varm choklad,pluggar och lyssnar på musik, tummen upp på d! (y) och sen på onsdag slutar vi skolan och då är det jullov!
känner på mej att det kommer äga, sen om 6 dagar är det julafton! helt sjukt.. och ingen snö?
tycker det ska vara snö på julafton iallfall, i dreaming of a white christmas yeah?
haha, nej men det ska vara snö vid jul! det hör liksom till, men aja nu ska jag ladda ner första Jackass filmen och glo på den, för orkar verkligen inte plugga mer nu..aja hejdå alla readers!
Bild på mej däääär!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0