Kalmar

Hallååå!
idag har det varit en chill dag i kalmar, men gud så mycket folk det var!
men iallfall, så fixade jag Amandas julklapp, och sen köpte jag faktiskt lite till mej själv också.
och nu sitter jag här och lyssnar på Takida - You Learn, bra låt dedär! men iallfall, så kom alex förbi
förut för att lämna min julklapp, och vi öppnar alltid dom innan, när det är från kompisar och sådär, och jag fick
en jätte fin earcuff, det passade rätt bra för jag förstörde min idag.. så det var ju tummen upp på att jag fick en ny!
tack alex! känns inte att det är julafton imorgon? liksom var är snön? det ska vara snö på julafton!
men det lär nog bli, första julen på länge utan snö, känns inte sådär jätte kul, men vad kan man göra åt de?
nä inte så mycket, men aja ha det fint nu för nu ska jag gå och tjuvsika lite under granen, det kanske finns någonting till mej där? vem vet, haha, men ha det bra iallafall!
kramar!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0