Ny header, ÄLSKAR DEN!

HEEEJ, :D
nu har man en ny header till, as fin eller hur? :D
kommentera gärna vad ni tycker.
nu sitter jag här och har nyss öppnat Andra luckan i min söta hello kitty kalender!
Tog från keelas blogg, för har en precis likadan, och sen gör hon så sjukt fina bilder!
men ja, älskar typ chokladen i den, asgod!
men ja nu sitter jag här och känns as bra att det är fredag, men ikväll blir det nog att vara hemma och chilla,¨
titta på idol äta tacos och sådär, sen imorgon blir det nog kalmar med Amanda, för jag hade inte tänkt att
åka in i helgen för trodde inte jag skulle få pengar till det, men jag hade pengar kvar på mitt kort sen jag var inne i onsdags, så tummen upp på det! (Y)
men aja ha det superduper fint kramar!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0