RAKEL ÄLSKAR SIN OLGA <3

hej finisar!
idag har jag varit i stan med mathilda, det har varit en både bra och dålig dag..
men börjar med det possitiva, på vägen in till kalmar hade vi as kul, vi skrattade skit mycket åt en sak
som mathildas pappa sa, haha det var himla kul! sen när vi kom in till kalmar gick vi runt på mode huset, hittade
ett par jeans och en tröja, hur nöjd som helst med det, kanske kommer bilder? men iallafall, sen när vi åkte mot stan började jag må illa, och trodde seriöst att min mage skulle sprängas där ett tag, så jäkla ont hade jag, kunde knappt gå, men jag kämpa på! haha, och som tur är mår jag mycket bättre nu,efter typ 5 timmars sömn, slängde mej i soffan direkt när jag kom hem, hehe.. och vill tacka mathilda för en rolig dag med henne, så tack babe! och imorgon blir det att vara med Moa&Alen ithink, vi hittar säkert på något kul :)
ha en fin kväll!
Bild från akrivet, på mej och olga <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0