respektlöst.

Min åsikt om detta.
jag hittade denna video via Facebook, och kissie hade lagt upp detta på sin blogg, och skrivit vad hon tyckte om det, och då har ju denna ''AspergerNatti'' hittat de, och startat ett så kalla ''bloggbråk''
jag har aldrig tyckt om kissie, men jag har absolut ingenting emot henne häller, jag bryr mig liksom inte så mycket om henne, eller någon annan kändisbloggare, men hur som helst så tycker jag att det kissie hade skrivit på sin blogg var helt rätt. Man kan seriöst inte säga att man hatar fula människor, visst alla kanske inte är värsta snyggot, men det är ändå jävligt respektlöst säga att man har fobi mot fula människor? jag menar, om dom nu är så fula, så titta inte på dom då? det är mitt råd till dej. Bara för att hon har aspberger, så kan man inte behandla folk hur som helst! och när man har aspberger är man lite annorlunda jag vet jag vet.. men ändå denna tjejen är har inte alla hästar i stallet.. fast på ett sätt skulle jag nog inte ha lagt upp videon om jag var kissie.. fast på jag skulle säkert ha gjort samma sak om jag var hon, det lockar ju mer och mer läsare. Jag tycker iallfall att det är inte OKEJ! av den här ''AspergerNatti'' att lägga upp denna videon. ja det var nog det jag hade och säga....
men som sagt detta var min åsikt om detta, och jag tänker inte svara på om jag får massa kommentarer på om att jag har fel osv.. för alla har sin egen åsikt och detta var min.

Kommentarer
Postat av: linnéastyle

inte okej alls!

2011-12-23 @ 00:22:55
URL: http://liinneastylee.blogg.se/
Postat av: Mathilda :3

''ser man ut som stryk, för man väll räkna med att man blir behandlad som stryk'' Okey, då förstår jag varför hon hade varit mobbad som hon sa..

+Ser fan ut som hon ska på begravning, se bara på saken på huvet..

2011-12-23 @ 10:42:32
URL: http://mathiiildaaa

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0