Under alla dessa år..

Jo, jag hade tänkt att jag skulle skriva en liten text, under alla dess år,  och om mina vänner och allt.
kanske blir en lång text, men jag tvingar er inte att läsa den, okey! nu kör vi.
Jag heter då Signe Esmeralda Eugenia Karlsson.
och jag är född på kalmar BB, den 14 augusti 1998, det var alltså då jag kom till världen.
Jag bor i en håla som kallas blomstermåla, eller lite utanför blomstermåla, jag har bott här hela mitt liv.
och det är helt okej, för jag har ju världens bästa vänner här, jag har gått på krungårdsskolan
hela mitt liv, när jag var mindre gick jag i Tröskan hette det, och några andra gick i Harven, men när vi blev 3:or slogs tröskan och harven ihop, och då lärde man ju känna flera underbara personer, som Alexandra, jag var hela tiden med henne i 3:an, vi lekte på varendra rast, vi åkte linbana och hade massa kul. en dag i trean, sa våran lärare att vi skulle få en ny elev, efter jullovet, om jag minns rätt, och hon hette Mathilda, alla blev nyfikna på vem hon var, och efter Jullovet var hon hos oss i våran klass, hon var en rätt så blyg tjej, men jag kände att jag direkt ville bli kompis med henne, och det blev vi Bästa vänner för att vara exakt, och det är jag jävligt glad över, att jag fick lära känna en sån underbar tjej, som henne vi umgicks varje dag, i ungefär 4 år! och åren gick och sen gick man redan i 6:an, och då umgicks jag mest med Alexandra,Sasha, Amanda,Linnéa(så länge hon gick på våran skola) Mathilda & Isa, och ibland med sanna, joanna och isabell, och vi hade riktigt kul, det var nog det bästa året i mitt liv, tillsammans med klass 6..vi gjorde så otroligt mycket roliga grejer, tex : någon gång var det julpyssel i skolan, och folk gjorde girlanger, (stav) och då började hela våran klass göra en jätte lång, till slut hade vi nog flera hundra meter av den, och i slutet av 6:an, var det val inför sjuan, vilka man vill gå med och sådär, jag valde Mathilda, Amanda & Isa, och moa, moa är från en annan skola, så ni vet de :) och jag kom i samma klass som Isa & Mathilda, av dom jag valde, sen kom jag med Joanna, sanna och Isabell som exempel, sen blev det sommarlov, det var ett helt awesome sommarlov, jag umgick mest med Mathilda det sommarlovet, sen var det då dax att börja sjuan, kommer ihåg hur äckligt nervös jag var, men man mötte upp mathilda vid ingången och sen gick man in i högstadiet, det hände inte så mycket första dagen, vi fick lära oss att öppna våra skåp och sådär, kommer ihåg vilka problem jag hade med det där skåpet..mathilda fick alltid öppna det åt mig, hihihi! sen gick man alltså på högstadiet i klass 7A! blev lite besviken att Amanda&Alexandra, hamnade i 7C, men det är ju sånt som man inte kan göra någonting åt, dagarna gick på högstadiet, det var lite ovant vid alla prov , men man vande sig ganska fort vid det, och i klassen som jag umgås mest med är nog,Sanna, Joanna & Mathilda, och vi har riktigt roligt tillsammans, älskar er något enormt, ♥ sen fick man ju såklart nya vänner, tex som : Linnéa i 7C, hon är en utan mina bästa kompisar, sen lärde man känna Moa;s kompisar, i 7B, osv...har fått mycket nya vänner under året, och det säger man ju inte nej till precis, men idag är fortfarande min allra bästa vän, Mathilda och det kommer alltid och vara det med, även om vi är lite som vi är mot varandra... men vill absolut inte förlora dej, det vet du!
och idag är jag nog en utav dom lyckligaste tjejerna som finns, går i en helt awesome klass, 7A, då.
och har världens bästa kompisar, det är helt underbart, och texten blev inte så lång som jag trodde, men det blev ju lite iallfall, och jag tvingar er inte att läsa den, men det vore kul om ni ville det :)
puss&kram!

Kommentarer
Postat av: Mathilda :3

Fin text, saknar dig mer! Ahh, jag kommer på måndag <3

2011-12-16 @ 16:23:38
URL: http://mathiiildaaa

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0