Amanda & Gustav! ♥

Denna kvällen i sporthallen var bääst!
så kul man kan ha när man har Amanda vid sin sida, (a)
och gustav såklart (y) han är bääst, på att prata,
om fotboll, handboll, simmning, och massa mer :o
hahah, men gullig är han (a) och sen så spelade ,
jag gustav och Amanda lite 4 i rad, och jag gjorde ,
samma fel varje gång, så jag vann inte iaf xD
och sen frågade gustav vad jag skulle göra imon,
och då sa jag Åka till kalmar med Amandaa, och
då sa Amanda att vi skulle gå in på Dinamyte!
och då skrek gustav
PORR! och vi började,
AS GARVA, och sen satt det en förelder bakom oss,
till och med han började skratta, haha,
gustav du är allt för rolig, sen spelade jag och Amanda kort,
jag fuskade INTE! haha xD , jag bara kollade på alla korten,
( vi körde finns i sjön ) hah och sen kom jag på ett spel,
som ingen kunde vinna på , rättvist va :p xD
men jag orkar inte skriva mer nu,
men tack Amanda och Gustav för en rolig kväll! ♥

Söta gustav (a)


Älskar dig systermiin! ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0