Chillsöndag (y)

Hejj! :)
idag är det söndag så jag passar på och chilla lite (y)
ska nog kolla på lite film sen, ;D men vi får se vad som händer,
och jusst nu gör jag ett inlägg på bloggen (y) och kollar runt,
lite på tradera, jag har hittat en adidasjacka till , jag har ju redan en,
men vill ha en till :D den som jag har nu är blå och rosa,
och den jag hittade på tradera, är lila och vit :D
jag ska fråga mamma om vi kan bjuda på den senare, :)
och jag kan lägga ut en bild på jackan sen, som jag vill ha !
ja, jag har typ ingenting mer och säga, men imon, så ska jag ,
vara med mathilda (Y) och vi gör säkert nått roligt :D
och jag är taggad inför tisdag, blir kalmar med bästa mathilda :D
hon ska ta hål i näsan, och jag ska hålla handen, (a)
och sen blir det shopping! ♥♥♥♥ me love shopping!  xD
och jag har inget mer att berätta om just nu!
så vi hörs senare!
puss!

så ser adidas jackan ut!
snygg eller hur? (y)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0