FREDAG :D

Hejj alla söta bloggläsare!
idag gick man i skolan, och det var ju som vanligt,
fast på morgonen sprang jag och mathilda bort för att hämta,
hennes halsband som hon glömt på idrotten på torsdagen :)
och det var skytte tävling där med, så gustav var där (a) <3
och vi hann ju inte snacka så mycket för, vi hade ju lektion,
och sen på lunch-rasten , fixade jag mathilda bella , och isa ,
kakorna som Mathilda skulle bjuda på, för hon fyller ju år idag :D
så alla kan ju passa på och säga grattis (a' hihih, och efter det,
åkte man hem, och kollade på topmodel, :D alltså en del är så jävla
kaxiga på det, -.- jag stör mig på det :p xD men aja, nu ska jag typp,
kolla lite på tv, eller kolla facebook, lite , men ajja, vi hörs!
puss! :*

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0