Min finaste fyller år imon!

Hey,
min finaste mathilda fyller hela 13 år imon! grattis till henne i förskott!
och idag var det skola då, rasterna var bäst! förutom kärringen ISA ANELL!
som bara sparkar mig hela tiden och tar mina morötter som jag får av Nicole :o
vilken taskig tjej alltså ;) , men iaf , så idag efter skolan så skulle jag Amanda Isa baka ,
Till mathildas födlsedag tomorroow :D och efter vi hade bakat åkte vi lite pulka,
mathilda och jag åkte rakt ner i en buske -.- hahah, och sen gick vi till sporthallen,
fasst inte isa , för hon blev hämtad på vägen dit, och Amanda gick efter typ en timma :)
och sen kom min söta gustav! :* och han är lika SUCIAL, som vanligt (Y) han är så söt!
l :p men det funkar lika bra det tycker jag (a) och sen snackade vi  , lite om allt möjligt,
och det var väll kul eller något? xD och sen skulle Mathilda hem ,men gustav var ju där, så,
och jag är taggad inför tisdag (Y) ska hålla Mathildas hand när hon ska ta hål i näsan (Y)
och sen blirre att köpa ett par nya jeans, för mina underbara snygga jeans har gått sönder
men aja, och nu ska jag snart äta något och sen sova tror jag för jag är ritkigt trött,
men vi hörs imon!
puss! :*

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0