Moa idag (Y)

Hey :D
Idag är det Lördag wohoo ;D och då kommer moa till mig (y)
hon ska sova över jippiee, och jag längtar som fan till sportlovet, (Y)
för då går man inte i skolan, och på Tisdagen ska mathilda ,
pierca på dinamyte :D och så ska jag följa med och hålla handen :D
och sen blirre säkert shopping och donken (Y) ilovedonken <3333
och sen på fredagen blir det fest i fliseryd :D YEEEEAAAAAAAH !
med Alexandra Amanda Och Mathildaa (Y) <3 ( DOM BÄSTA )
yeaaah (y) och idag på dagen ska jag kanske vara med mathilda :D
men får se, och hur dax moa kommer och så (y)
men jag har ingenting mer och skriva om idag :p
för jag vaknade nyss :p xD
Puss&Kram!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0