Underbar helg!

Hejj alla söta bloggläsare!
Denna helgen har jag inte haft tråkigt kan jag säga!
detta hände under helgen!

Fredag : Mathilda och Jag lanade hemma hos mathilda, super kul!
vi hade asa roligt vi skrattade så jäkla mycket! det var en fredag ,
man aldrig glömmer .


Lördag! Moa kom till mig, och vi sovde över det var jätte roligt!
vi spelade mario kart på våra ds, och vi körde mot varandra (Y)
jag vann hela tiden ( säger vi ) xD och sen sov hon hos mig tills idag, (Y) ( söndag )
det var en lördag kan aldrig kommer och glömma!


Söndag ( idag )

Moa åkte hem , :/ men vi hann spela lite mario kart idag med ;)
och snart ska jag till Mathilda jag kan hoppas på att det blir lika kul ,
som i fredags! 


jag skriver nog kanske mer ikväll,
eller imon,!
Puss&Kram ! :*


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0