Filmkvällen igår!

hejhej, jag bloggade inte mer igår för jag hann verkligen inte.
jag sommnade direkt för jag var så jäkla trött när jag kom hem.
men iaf så när jag kom till mathilda så stack vi till konsum och
köpte chips dipp världens fetaste godispåse och två flaskor läsk (a)
kände att vi skulle tjoka oss lite den kvällen (a) och sen kollade
vi på typ caio bella den gick på tv:en, den filmen är konstig.
man fattar inte ett skit, men iaf, sen så åt vi pizza xD
och jag fick nästan i mig hela min bit.. men sen tog de stop.
haha! och sen drog vi ut till kompisgungan och hängde lite.
och sen drog vi hem och kollade på kyrkogårdsön! as bra film.
har typ sett den 100 gånger innan, men det var ett tag sedan så
vi kollade på den igår, och mathilda hade ju inte sett den.
och sen fixade vi ansiktsmask, och för att den skulle torka
fotare sprang vi ut och hoppade runt lite x) och sen drog vi
bort den, och sen kollade vi på klassen anorlunda en kabaré
vi gjort med klassen,♥ och sen drog jag hem, men det var var
azum iaf, :) nu fick ni en liten beskrivning på vad vi gjorde (a)
tycker ni kan kolla på filmen!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0