Helgen med moa :)

På lördagen kom moa till mig, och hon hade med sig sin data så vi satt hela vid datorn ganska mkt ;)
och sen kollade vi på en norsk skräckfilm, ush den var inte läskig men äklig! fyfan säger jag bara...
den var så jäkla äklig.. men vi kollade klart på hela iaf, och sen gick vi ut och tog bilder runt halv 12
det var ganska kalt men ändå, och sen kollade vi på en till film och sen gick vi och la oss runt 3.
och nästa dag alltså idag, så åkte moa hem vi hann bara gå upp fixa oss äta frukost och ja
sen skulle hon hem men vi har haft jätte roligt kan jag säga iaf! och nu tänkte jag ge er lite
bilder som vi tog då, dom kanske är lite suddiga men aja :) och en sak till MOBBA INTE bilderna x)

Där fick ni några flummbilder, orkar inte ladda upp fler x)
men ha det bra pusss :D

Kommentarer
Postat av: l i n n é a

gulliga :D



+ att de funka att kommentera nu ;)<3

2011-07-03 @ 20:05:43
URL: http://liinneastylee.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0