nu börjar mitt sommarlov!

hejehej, jag uppdaterar inte lika ofta längre, för mitt sommarlov började för 2-3 dagar sedan..
hähä, för det är då jag har varit ute sent med miina vänner, och så hade jag velat göra från
första början, men men får ta tag i det nu ist! men iaf, idag skulle man kanske åka och bada med
isa & mathilda i hornsö, men får se hur det blir med det, för igår var det underbart väder!
och idag är vädret njaa, inte det bästa men får se om det hindrar oss! ;) har typ bara badat
5 gånger på HELA SOMMARLOVET! förra året badade jag dagligen! men tillbaka till ämnet.
om det inte blir något badande idag så kommer jag alltså kunna uppdatera mer, och sen blir
det nog att städa rummet för ikväll ska jag på speedway med mamma pappa och min bror tror jag?
hade tänkt och ta lite bilder så jag kan lägga upp något på min fotoblogg..
men ha det bra nu så hörs vi senare pusss
bara för att justin är sjukt snygg, och jag älskar hans leende! :o<3

Kommentarer
Postat av: joanna :d

hejhejhejhej :D

hur får du såna där bilder som rör sig, :D skulle vara snällt om du skulle förklara vad man ska göra för att få såna bilder! :D

eller vart du har hittat dom! :D<3

2011-07-26 @ 17:02:14
URL: http://bazazcheyarna.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0