NU SKA NI FÅ EN BILDBOMB FRÅN ONSDAG!

Detta var när vi satte upp tältet fel och vi fick göra om allt igen.
och nu kommer dom bilderna på när vi gör rätt, och andra bilder ;)
Amanda var till stor hjälp, och pratade i telefon när vi satte upp tältet ;)
till slut fick vi upp det! (Y)
Så här blev resultatet! skit fint ju? :D
och sän blev vi hungriga så vi lagade mat kommer lite bilder från de med.
jag är mästerkocken på att göra hamburgare och mathilda duka och fixa saft.
och amanda är bäst på att kolla på eller smsa..x)
tog inte så mycket bilder när vi åt?x)
men nu kommer iaf lite bilder på allt möjligt vi gjorde under kvällen.
jag och Amanda hoppade säck i sovsäckarna x)
var bara tvungen att göra denna bilden, haha vi skrattade ganska mycket
åt det igår x)
där fick ni bilderna, och jag vetifan om jag orkar skriva om allt vi gjort.
och min webbcam har seriöst problem! så blir nog ingenting.
men ha det bra puss!

Kommentarer
Postat av: alice

gör det med din kamera pusssss kommentera min blogg röstaaaaaaaa

2011-07-15 @ 12:44:05
URL: http://mathlin.blogg.se/
Postat av: l i n n é a

sjukt fina cheyer därja! <3

2011-07-16 @ 11:10:15
URL: http://liinneastylee.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0