TOY STORY 3!

sorry att jag inte bloggat, tidigare idag, men vaknade ganska sent, och då började
jag fixa med Alices design, och sen fassnade jag vid världens gulligaste film,
toy story 3, alla borde se den tycker jag! den är allt för gullig tycker jag! ;)
och jag kanske har nämt det innan, men imorgon ska jag till stockholm med Alexandra.
så kommer inte kunna blogga på några dagar, så ni vet men jag kommer ju såklart
lägga upp massa bilder när jag kommer hem och så kommer jag skriva massa om
stockholm och de, så ni kanske får ett videoinlägg när jag kommer hem från stockholm
eller så slänger jag in ett litet ikväll, men nu ska jag äta melon muuums! ha det bra pusss!
tycker man kan få kolla på barnfilmer någon gång? (a'<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0