Ullared imorgon!

hejsan, idag vaknade jag runt 10, och jag var sjukt trött ..
men iaf, så blev jag sjukt glad för mina filmer hade kommit
och vi bestälde dom igår ;o så dom kom jävligt fort, men det
gör inget för då kan jag & mathilda kolla på dom imorgon, när
vi åker till ullared! (y)<3 och det var världens bästa filmer också!
båda är om JustinBieber! så det kommer äga, men det ända sega är
att jag iaf ska gå upp vid 04.30 imon.. för vi ska hämta mathilda vid 05.00
men det tar ju jävligt lång tid och åka, men jag ska ju ha med min dator, så (Y)
och om vi har tur hinner pappa fixa en laddare så vi kan ladda i bilen (Y) men aja
nu orkar jag nt skriva mer slänger in ett litet inlägg senare, pusss!'
ÖVERREDIGERAD BILD!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0