bästevän! :)

Hejj, förlåt att jag var varit dåligt på att blogga, men moa har sovit hos mig och sen,
har jag inte hunnit med bloggen, men iaf så bloggar jag nu, som sagt har moa sovit
hos mig från igår tills idag, och igår åkte vi ner till mönsterås och hyrde en film
The Last House On The Left. den filmen är as bra, skräckfilm vettni! ;) och det är
samma skapare som har gjort filmen friday the 13th. så filmen var iaf sjukt bra om
man gillar och skrika , som jag gör ... hihi, men iaf och sen kollade vi också på big brother
finalen, helt fel kille som vann, fast det var ju ganska väntat sen jätte länge att simon skulle
vinna hela skiten, och det gjorde han med, martiin tyckte vi skulle ha vunnit . men iaf och
sen gjorde vi massa saker senare på kvällen, och sen sommnade vi typ runt 01.30 nånting
sånt, och sen idag vaknade vi av att min justin bieber planch åkte ner, och då blev jag
förbannad och snublade över mobilladdaren.. och rakt på mitt bord.. fan vad ont de gjorde,
men ah och sen typ smsade vi massa bilder till 118800 , det var as kuul! roliga svar får man oxå.
och sen åkte vi till sälleryd och badade, och var där i typ 2 timmar eller något sånt, och sen kom hennes
pappa och hämtade oss, och sen körde dom hem mig med. och nu sitter jag här, och har tråkigt.
och imon är det skola , fuck.. pallar inte gå upp tidigt, har ju haft som ett litet lov nu, för jävla skönt.
men ja..kommer lite bilder med.




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0