Ekerum med Alexandra!

Hejsan hoppsan! :)
idag har man varit på Öland, (ekerum) med Alexandra, och hennes mamma & Alice då.
och vi har solat och badat, och haft kul, och kommer lite bilder från dagen, blev inte så många
men aja , ni får iaf lite bilder, i slutet av inlägget! (y jao, men lite om dagen nu då, jag åkte till
Alex runt 11.00, typ , och sen fixade vi lite saker hemma hos henne, sen åkte vi iväg mot Ekerum!
och vi solade och badade och massa mer som åt glass och lite, sen runt 15.00, så åkte vi till kalmar
och när vi skulle gå in genom snurrdörren, till baronen, så fasnade Alex i dörren ! hahahah! det såg så sjukt roligt ut men iaf så gick vi in på new yorker, för Alice skulle ha någonting där, så jag och Alex kollade också lite,
och sen åkte vi till macdonalds, och åt då, och när vi satt och åt kom det fram en tjej och sa till mig och alex
varför viskade ni om henne där och pekade på en tjej, -.- vi viskade inte äns om henne, Alex sa bara att hon
hade gått i linnéas Paralellklass, sen typ när dom gick sa dom typ bara moget eller nått? men aja, sen så
åkte vi till CityGross! och där köppte jag alice och alex ben&jerry's! och det skulle jag och Alexandra ha till
andra avenyn, som vi skulle kolla på när vi kom hem till henne, och sen var vi hemma och då kollade
vi då på andra avenyn, sen gjorde vi lite mer, och nu sitter jag här och segar, och har ont i ansiktet..
har blivit solbärnd där, så ser ut som en tomat!-.- men aja, nu orkar jag inte skriva mer, men imon
blir det iaf kalmar med Mathilda, vi ska shoppa sen blir det nog John Lindbergs Trio på kvällen! :)
men ha det bra och nu ska jag ge er lite bilder! :)



Kommentarer
Postat av: alice

Soooo roligt var det ;)

2011-06-30 @ 09:38:09
URL: http://mathlin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0