Kalmar med finaste moa! :)

Hejsan, idag ska man till kalmar med finaste moa skulle ha varit med Amanda och vi skulle ha åkt på Högsbydagen.
men jag fick inte av någon jävla anledning? -.-' så det blir kalmar ist :) och jag tror jag ska köpa en sak, nu som
är perfekt till sommaren, på bik bok men isf lägger jag upp en bild på de om jag nu köper de, ;) första dagen på sommarlovet och jag vaknar vid 07.00... varför? säger jag bara, och kunde inte sommna om så nu sitter jag vid datan,
och segar, och jag har arg, bara för att jag har börjat spela sims 3 nu mycket, så funkar det inte länge!? men iaf,
ni får ha det så bra så hörs vi senare :)

får ju inte glömma att jag sitter och äter världens godaste glass! (y)
ben&jerry's <3

ser lite cpe ut på bilden men jag vågar bjuda på mig själv iaf :)

Kommentarer
Postat av: l i n n é a

DU HAR TAGIT MIN MAN :O INTE okej signe INTE okej...

2011-06-19 @ 23:04:47
URL: http://liinneastylee.blogg.se/
Postat av: l i n n é a

DU HAR TAGIT MIN MAN :O INTE okej signe INTE okej...

2011-06-19 @ 23:04:50
URL: http://liinneastylee.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0