KEBAB!

en till oseriös status.. men bara för att jag har tråkigt så KEBAB på de!
men aja, idag var skolan as kul (y) för vi fick massa gott idag! (y)
och först fick vi päron splitt av våra engelskalärare, och se fick vi
en till glass av alex mamma, för det var ju pengar kvar från klasspengarna,
så vi fick en pigelin, och sen dom som har syslöjd då vilket jag har!
fick vi två kakor av våran lärare,och läsk! (y) så jag åt typ ingenting i skola idag,
men aja, efter skolan så var man lite med sanna,och hos henne gjorde vi en
milkshake som blev as bra tycker jag (y) fast ingen vågade mixa allt men sen
fick sanna göra de till slut x) och sen kollade vi på , the last house on the left!
as bra film om ni ville veta! :) och sen skulle jag typ hem och nu sitter jag här,
och har damp tråkigt, men iaf så tycker jag att ni kan cheka in min och mathildas
novellblogg! ni kommer älska det! (y)
http://jbieberstoriess.blogg.se/ kolla den!
men jag hinner inte skriva mer nu så ha det bra! :)
puss :*

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0