Mathilda Aronsson Nilzén <3

Finaste mathilda , jag älskar dig så sjukt mycket, vi har så mycket minnen, som inte går att glömma.
du är som en syster för mig, jag vill bara att du ska veta att du betyder så sjukt mycket för mig jag
trodde inte att man kunde älska en person så mycket tills jag mötte dig, du är bara helt fantastisk!
i sommar, kommer det vara du & jag, jag minns förra sommaren, i skälleryd, när vi låg på flotten,
och drog as dåliga skämt förvarandra som vi kom på, jag saknar det! och därför måste vi göra om
det iår, jag har känt dig i snart 4 år, och dom åren är oförglömliga! du är så sjukt underbar, så det
går inte och beskriva, men jag ville bara att du skulle veta att jag älskar dig så sjukt mycket bebe!

Finaste!

Kommentarer
Postat av: Fanny

SV. Kul att du är med! :D ♥

2011-06-27 @ 12:43:59
URL: http://sskyttefanny.blogg.se/
Postat av: Anonym

värstaste bilden.. någonsin!

2011-09-06 @ 17:25:52

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0