Min bästa vänner.

Din bästa vän.
Vad heter hon: Mathilda,Isa& Moa
Vad kallar du henne: ja kallar dom för de dom heter? x)

Hur länge har ni känt varandra: Mathilda,4 år. Isa alltså har alltid känt henne. men började vara med henne i 4;an typ. och moa sen jag var liten.
Vad gör ni när ni är?: olika saker, har kul
Har hon haft sex: hehe, det tror jag inte 
Hur ofta är ni: Moa kan jag bara träffa på helgerna och lov, men isa&mathilda
ja.. så ofta jag kan typ :)
Är hon snygg: Dom är snyggast! ;)
När ska ni ses nästa gång: moa vetjaginte? men dom andra ser jag imon :)
När pratade du med henne sist: igår med moa, och dom andra idag :)
Har hon ätstörningar: nejnej!
Är hon tjock: nej det är dom inte! :O
Är hon snäll: jävligt snälla! ;D
Vad lyssnar hon på för musik: Olika :)
Vad är hon bra på: att få mig att skratta !

Vad tycker hon mest om
:
det får ni fråga dom om :D
Pratar ni om
allt: självklart
Har ni bråkat någon gång: med moa nej och med isa nej, och med mathilda något litet smått bråk .
Tycker du om henne: jag älskar dom så jävla mycket!
Tycker hon om dej: jag hoppas det

Kommer ni alltid vara bästavänner: hoppas det, jag vill det iallafall, man vill inte mista en sånna bra vänner! <3

blev lite konstigt för det är bara om 1 person, men jag skrev 3
men hoppas ni fattar iaf x)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0