Ni får mig att må sjukt bra!♥

Hejj, kom nyss hem från en skit bra dag i skälleryd med moa&isa, har fått en liten bränna tummen upp på det! (y)
fast vi badade mest, och vi var inte ensamma där, först va det typ bara vi, men sen kom det massa folk, och folk
från 5:an, kom dit och leander, och vi blev ganska blöta rätt fort när dom kom.. lenader knuffade fan i oss hela tiden.
och kastade grus från botten på mig och isa.. DAAAMP! säger jag bara, så blir att ta och dusha sen, men iaf,
så var dagen väldigt lyckad, inga bilder för pallade verkligen inte ta med min systemkamera dit.. men ni kan få en
liten annan bild på oss, gammal oxå! :)

gölligt...♥

Kommentarer
Postat av: l i n n é a

haha gullig bild :D <3

2011-06-03 @ 23:44:51
URL: http://liinneastylee.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0