Öland!

Hejsan! :)
idag ska jag till öland med finaste Alexandra, sjukt länge sen vi var nu.
och vi ska steka och bada, och massa annat, vetinte riktigt vart på öland vi ska.
men kan gissa på Ekerum, och ni får nog massa bilder för nu är min kamera laddad
och klar, så tar med den, och en sak till, vill tacka alla er som läser bloggen! det  är
sjukt många, jag har mer än 50 varje dag, och det vill jag tacka er för! :) ibland har jag
runt mer än 100 läsare, och det vill jag verkligen tacka er för! så ha det bäst, för det kommer
jag att ha, puss på er söta fina underbara gulliga bloggläsare!

Bild på alex, sen förra sommaren, iår är det väll min tur! :o

Kommentarer
Postat av: l i n n é a

haha så jävla typiskt alexandra att lägga sej i den första lerhög hon ser ;)<3

2011-06-29 @ 23:47:08
URL: http://liinneastylee.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0