Sista dagen med klass 6 ..♥

Hejsan, idag var skolan as kul faktist, för först på morgonen, så fick vi tårta av Elias.
och sen kladdkaka av sasha, och sen kom lise-lott, med mer kladdkaka mandariner & grädde.
och det skulle vi ha till filmen, klassen anorlunda som är gjord av klass 6! många har förendrats
sen 5;an alltså, men ändå kul att se! och sen fick vi en liten rast, och jag hade ju med mig min kamera,
och jag fick ta bilder för det var ju sista dagen, så ska bomba er med bilder! och sen skulle vi se på Elias film.
den var långtråkig, men det är ju tanken som räknas eller vad man säger? och till de kom Alex mamma IGEN..
med 6 påsar chips 6 flaskor läsk och massa popcorn och massa godis och typ 6 liter jordgubbar! för det var ju
tydligen massa pengar kvar av klasspengarna, så då måste man ju slösa upp det! det var lite om skolan,
nu ska jag berätta lite om efter skolan, och då åkte man hem först då, och sen ringde sanna och frågade om
vi skulle gå på timmernabbens skolavslutning, och jag ville såklart de! och då fixade man iording sig, och sen
så fixade man en ros till moa som jag ville ge henne :) (en från nabben jag känner ) och sen åkte man då och
hämtade sanna, och då åkte vi mot ålems kyrka , och sen kollade man på deras skolavslutning och ja..
sen så hämtade sannas låssaspappa oss, och sen hem och lite ,och nu sitter jag här och jag tråkigt fixade
nyss naglarna tills skolavslutningen imon. känns inte bra att det är sista gången man ser klassen tillsammans imon.
men nu ska jag bomba er med bilder! :D




detta är inte hela klassen + att ali är med på denna bilden! x)




Världens Finaste Klass!♥

Kommentarer
Postat av: l i n n é a

världens finaste ...♥

2011-06-19 @ 22:46:49
URL: http://liinneastylee.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0