Skolavslutning! ♥

Hej, kom nyss hem från en skolavslutning som jag aldrig kommer att glömma!
sista gången man får se hela klassen tillsammans, men iaf så började man att ge lite rosor till folk och så, sen
stälde vi upp där utanför, och sen ringde klockan och vi började tåga in!
och sen satte sig klass 6 i två bänkar, och sen fick vi lyssna på lite andra klasser och sånt.
sen var det våran tur allt gick bra i början, tills hon som spelade piano slutade spela, och då sjöng vi ju
såklart fel, känns ju bra att den sista skolavslutningen med klassen blir helt failad.. men dom klappade ändå!;)
och sen så fick vi stå kvar ett tag för vi skulle få en ros och lite, för att det var sista gången för oss på mellanstadiet.
och sen fick man lyssna på några till, jag och Amanda satt och taggade tills att Sommarlovet skulle ringas in!!
och det gjorde det sen, och sen har vi som en liten tradititon att alla stapmar i golvet när det ska ringas in!
och sen gick vi ut och ja sen hände det inte så mycket kramades lite och sådär, och ja nu sitter jag här :)
jag kommer bomba med bilder också! och det känns så jävla gutt att det är SOMMARLOV ! det känns inte som det.
men det är de, men aja, nu kommer bilderna! :) förlåt men bilderna kommer i fel ordning.. -.-

suddig bild, men det var första gången jag prövade klänningen som jag hade! :)



orkar inte ladda upp fler men där fick ni lite bilder! :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0