trött?

jag är  trött, och spindelmannen (finn) har lovat att rädda mig från tröttheten!
så är nog uppe ett tag till, och just det har nyss flygit runt jorden, helt azum var det!
ni borde pröva, om ni har superkrafter som jag mathilda & finn har! ;) men försök gärna ändå.
haha nej, men jag är väldigt oseriös idag, som ni kanske märker, jag kanske börjar bli trött?
hoppas inte det, men nu är det ju söndag då, och på morgonen ska man till kalmar med isa.
vi ska ta 11.07 tåget så känns sådär att jag sitter uppe nu, och jag är jävligt morgontrött.
så vetifan hur det ska gå, men men nu blir det nog att borsta tänderna och fixa sig iordning för
sängen, och sen ska jag krypa ner under täcket, så vi hörs nog imonkväll med det jag har köppt!
ha det bra! :)

och just det ja, tyckte det var väldigt snällt av min mamma och köpa denna till mig! (a)
hellokitty dricka, awwie! ♥

Kommentarer
Postat av: alice

Vart köpte hon den?

2011-06-12 @ 18:34:14
URL: http://mathlin.blogg.se/
Postat av: svar : alice

Algots i mönsterås 9 kr! :)

2011-06-13 @ 07:39:51

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0