Waiting Outside The Lines!

Hej, nu sitter jag vid världens segaste data, men jag orkade nt starta min,
och denna var på när jag kom hem från Amanda, för har ju firat hennes,
födelsedag, blev en liten fest, har varit as kul, vi gjorde allt möjligt.
typ skickade sms till 118800, fan vad kul det är, vi skickade bilder,
jag hade typ fått värsta utslaget, på benet, och då tog vi kort på
de och skickade iväg, och frågade vad det var? svaret blev inte
det vi hade förväntat oss, det stod : Det ser ut som ett smaskigt bit märke från din käresta, vi hoppas att det inte gjorde allt för ont men det kan ju som sagt gå vilt till i sängen ibland! rarw, mvh 118800.
HAHAHAHAHA FY FAN VAD VI SKRATTADE! x) och sen det andra skickade vi en bild på mig och mathilda,
som vi skrev, : vilka kändiskillar skulle vi passa tillsammans med? och svaret blev :
hejsan två supersöta tjejer som ni självklart skulle passa ihop med Nick Jonas & Joe Jonas från the Jonas Brothers
många kramar 118800.

haha sjutk kul man kan ha med en mobil en bild och ett nummer alltså x)
men iaf, så kommer jag bomba er med bilder sen och ikväll kommer moa till mig, hon sover här,
och vi kollar på film och har det myysigt, :) så kanske lägger upp bilderna från festen hos Amanda inatt, eller imon.
men ni får ha det så bra så hörs vi senare puss! :)

foooot! :D
gammal bild sen förra sommaren i mora tror jag? x)
men har som sagt en väldigt seg och gammal data just nu.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0